Dramaserie
Bij de public relations voor de buitenruimte is sprake van een grote versnippering. Er zijn veel lokale initiatieven, met name evenementen, die allemaal hun waarde hebben. Alleen samen kunnen we de mindset van de boer én burger veranderen. Een grootschalige landelijke AAN TAFEL! pr-campagne zorgt voor draagvlak en acceptatie bij het grote publiek, àlle Nederlanders. De ideale voedingsbodem voor een dramaserie TROTS & ZIEN!
De karakters TROTS & ZIEN verbinden het platteland (TROTS) met de stad (ZIEN).
TROTS is trots op alle producten van de boerderij en wil hier graag over vertellen. ZIEN wil alles van dichtbij zien en beleven. Wat is de herkomst van mijn voedsel? Hoe worden planten en dieren behandeld? Wat is ervoor nodig om te zorgen dat voedsel veilig en gezond op mijn bord beland? Welke hardnekkige misverstanden leven er en hoe kunnen we deze uit de wereld helpen?
De interesse tussen TROTS en ZIEN is wederzijds. We kijken niet alleen naar wat er op het platteland gebeurt, maar ook naar voedseltrends in de stad, waarover ZIEN kan vertellen. ZIEN laat TROTS zien hoe stedelingen naar voedsel kijken en welke afwegingen ze maken.