TROTS&ZIEN

Nederlandse boeren en tuinders zijn koploper in duurzame productie van voedsel en bloemen. Daar mogen we met recht TROTS op zijn. We moeten het alleen ook laten ZIEN!
TROTS&ZIEN zijn de characters van de campagne die als payoff ‘Dat is onze natuur’ draagt. Goed handelen – wees goed – zit in de natuur van boeren en burgers.

Boeren en tuinders staan letterlijk, iedere dag opnieuw, het dichtst bij de natuur en weten van generatie op generatie prima wat goed is voor dieren en grond. Innovatieve technieken dragen bij aan meer dierenwelzijn, een hogere bodemvruchtbaarheid en meer biodiversiteit. Boeren en tuinders passen zich continu aan aan veranderende maatschappelijke behoeften en voeren daadwerkelijk de handelingen uit om het mooie Nederlandse cultuurlandschap te onderhouden en te verbeteren.

Character TROTS vertegenwoordigt hierbij de agrarische sector; ZIEN de consument.
Samen vormen ze Ot en Sien 2.0.

  • ZIEN bezoekt het platteland en laat zich informeren over voedselinnovaties door TROTS
  • TROTS bezoekt de stad en laat zich over voedselinnovaties informeren door ZIEN
ZIEN en TROTS gaan op zoek naar voedselinnovaties op het platteland en in de stad.

Stad en platteland leren van elkaar!

Voedselinnovaties van het platteland en in de stad worden in beeld gebracht door middel van impactvolle documentaires en commercials met TROTS en ZIEN als hoofdrolspelers.
Stichting AAN TAFEL! brengt deze documentaires en commercials massamediaal onder de aandacht via online publicaties, radio en TV.