Daar zitten we dan…

Wim Groot Koerkamp AAN TAFEL!

11 jaar na het opheffen van de Productschappen in 2015.

7 jaar na de Raad van State uitspraak in 2019.

11 jaar heeft de land- en tuinbouw niet of nauwelijks gecommuniceerd met de samenleving.

7 jaar hebben we eindeloos overlegd en gelobbyd.

En nu? Nu zijn we verbaasd, verontwaardigd en boos…

Verrassend? Niet echt.

Deel dit bericht: