11 jaar na het opheffen van de Productschappen in 2015.
7 jaar na de Raad van State uitspraak in 2019.
11 jaar heeft de land- en tuinbouw niet of nauwelijks gecommuniceerd met de samenleving.
7 jaar hebben we eindeloos overlegd en gelobbyd.
En nu? Nu zijn we verbaasd, verontwaardigd en boos…
Verrassend? Niet echt.